Pages - Menu

VITAMIN CINTA (VITA- C SHAKLEE)

Vitamin Cinta sangat banyak kebaikkannya iaitu Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Uols tau tak?
Tubuh kita memerlukan pengambilan Vitamin C setiap hari.Vitamin C ni mudah larut dalam air,Vitamin C yang berada di dalam tubuh "bekerja" untuk meningkatkan sistem imun tubuh.Vitamin C adalah daripada sumber 100% SEMULAJADI terdapat bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin C dengan lebih baik.Tiada pembaziran  kerana semua vitamin C di gunakan serta dilepaskan ke dalam sistem tubuh secara perlahan-lahan.

Vitamin C membentuk kolagen iaitu protein penting yang melindungi tulang rawan,tendonligamen dan saluran darah.Pengambilan vitamin C yang cukup setiap hari dapat membantu menyegerakan proses penyembuhan luka-luka,memelihara struktur tulang,boleh mengelak pendarahan gusi dan menguatkan gigi.




KEBAIKKAN VITAMIN C SHAKLEE

Membentuk Kolagen; 
merangsang pembentukan kolagen sebatian asas untuk otot,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan.
Meningkatkan Sistem Imun:
membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik,membantu sel darah putih menentang bakteriadan kuman,mengukuhkan sistem imun,mengatasi alergi di hidung dan kulit serta asthma.Dapat mengurangkan simptom flu dan selsema.
Memperbaiki Simptom Pendarahan:
kekurangan vitamin c menyebabkan gusi berdarah,lebam di kulit,permulihan akibat dari  kecederaan lambat pulih,kulit kering,ruam dan kulit menjadi kasar.
Memperbaiki Insomnia:
memperbaiki insomnia dan stress serta masalah mental seperti keresahan
Memerangi Kanser:
satu-satunya anti oksidan yang berkuasa serta mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran t-cells untuk melawan sel-sel kanser kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan.Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang se-sel kita.
Mengekalkan Kolesrtol Sihat:
ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah,mengekalkan kapilari darah yang sihat,menghindarkan arteriosclerosis,thrombus,menghalang pendarahan dalaman seperti hidung berdarah,pendarahan serebral dan skurvi.
Mencatikkan Kulit:
pengambilan vitamin c setiap hari mampu menjadikan kulit lebih cerah,melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukan pigmen .Pigmen ini adalah penyebab utama masalah jeragat.
Vitamin c dapat mengurangkan kesan sun burn disebabkan oleh radiasi ultra ungu dan kesan terdedah kepada cahaya matahari.

TESTIMONI  
























































Kesimpulannya uols tau  tak?

Pengambilan vitamin c amat penting bagi tubuh kita terutama yang menitik beratkan kecantikan.Vitamin c Shaklee dengan hanya RM92 sebotol mengandungi 180biji tahan sehingga 6 bulan.Hanya 50sen sebiji,manafaatnya begitu banyak ,berbaloikan.Kesan pengambilan suplement bukanlah hari ini ambil esok terus cantik tau,harusla sabar dan konsisten dalam pengambilan,barulah kesan optimum di rasai.


untuk pertanyaan,konsultasi dan pesanan produk
boleh hubungi saya

Norizan Ishak
pm@wa 019-9367702 /01110547720



No comments:

Post a Comment

♥ Copyright © Norizan Ishak | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif